loading...
سیگنال
سیگنال بازدید : 2774 شنبه 15 مهر 1402 نظرات (0)

این تورها شامل تورهای قایقرانی، تورهای قایق تفریحی، تورهای شنا، و تورهای بازدید از جاذبههای محلی میشوند. برای تجربه بهتر از ساحل الصفوح در دبی، میتوانید در تورهای تفریحی شرکت کنید. مهمتر از همه اینکه، در این اوت لت تنوع در برندهای گوناگون نیز شما را مطمئن می نماید که برای هر کسی در اوت لت دبی چیزی برای عرضه وجود دارد. هر کدام از این بازار ها بر اساس معماری منحصر بفرد آن منطقه، طراحی شده اند. این مرکز خرید شامل 6 سالن اصلی می باشد و در هر کدام از آنها نمادی از شهرها و کشورهایی که جهانگرد معروف، ابن بطوطه از آنها بازدید کرده قرار داده شده است. در این پارک دریاچهای وجود دارد که امکانات قایقرانی در آن تعبیه شده است. برای تجربه بهتر از ساحل الصفوح در دبی، از امکانات تفریحی،رستورانها و هتلهای لوکس آن استفاده کنید. عین دبی جدیدترین نقطه عطفی است که به فهرست طولانی جاذبه های رکوردشکن جهانی دبی ملحق شده و قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر برای عموم باز شود. اگرچه مراکز تفریحی و خرید بزرگی در نزدیکی این ساحل وجود دارند که در این مطلب از آنها نام بردیم، اما خود ساحل الصفوح هیچ امکانات خاصی را در خود جای نداده است. بله، ساحل الصفوح دارای امکانات تفریحی و سرگرمی برای کودکان است. کنسولگری ایالات متحده، از ساعت 7:30 صبح تا 3:00 بعد از ظهر روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه آماده دریافت گذزنامه ها است.

با خرید از این اوت لت روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر فنجانی قهوه یا چای و بعلاوه کوپن تخفیف به عنوان هدیه به شما داده خواهد شد. این پارک از ژانویه تا اکتبر از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و در ماه های نوامبر تا دسامبر از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است. هزینه بازدید برای کودکان چهار تا ۱۲ سال ۱۳۴ درهم (۳۶ دلار) و در ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ معادل ۱۵۲ درهم (۴۱ دلار) است. این خیابان در ابتدا مکانی تاریخی بوده که در گذر زمان به مکان زیبایی برای وقت گذراندن تبدیل شد. این پارک بهصورت کامل در فضای باز قرار گرفته است و چشمانداز زیبایی به ساحل جمیرا، برج العرب و مناظر اطراف دارد و بر اساس «جُحا» (Juha) و سندباد، از شخصیتهای دوستداشتنی در فولکلور عربی طراحی شده است. پارک مشرف که در خیابان الخوانیج واقع شده یکی از قدیمیترین پارکهای امارات است که در سال ۱۹۷۴ افتتاح شده است. میتوان وایلد وادی را یکی از بزرگترین پارکهای آبی دنیا دانست که نظیر آن حتی در اروپا وجود ندارد. بسیاری از گردشگران اروپایی برای گشتوگذار و یا حتی اقامت، یکی از این دو منطقه را انتخاب میکنند؛ چراکه از حیث شباهت به مناطق اروپایی بسیار نزدیک هستند. از طریق ساحل محله الصفوح دبی میتوان به انواع مراکز خرید، سوپرمارکت و حتی مراکز درمانی نیز دسترسی داشت. ساحل الصفوح که خط ساحلی محلهای به همین نام را تشکیل میدهد، از طریق جاده در امتداد خیابان «ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» قابل دسترسی است. این بازار نزدیک بازار ماهی فروشان دبی بوده و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز است. درواقع هدف آل مکتوم از سرودن این شعر نشاندادن آیندهای روشن پیشروی دبی و دنیای تکنولوژی بوده است. دهکده جهانی دارای تعدادی جاذبه محبوب از جمله منطقه بازی کودکان، قطار سریع السیر، زمین تفریحی و آبرا (Dhow) سنتی است که بازدیدکنندگان را در سنت اماراتی در آبهای دریاچه مرکزی غوطهور میکند.

ساحل الصفوح در دبی همچنین میزبان برترترین رستورانهایی است که شما را به یک سفر معدهخواری لذتبخش دعوت میکند. پالم جمیرا جزیرهای مصنوعی است که اگر از بالا به آن نگاه کنید به شکل درخت نخل است. مرکز دلفین بی در دبی در مجموعه تفرحی پالم جمیرا قرار دارد. پیست اسکی دبی اولین و بزرگترین پیست اسکی سر پوشیده در خاورمیانه میباشد که با وجود امکانات و تجهیزات بی نظیری که دارد گردشگران بسیاری را از سرتا سر دنیا به سوی خود میکشاند. در ساحل الصفوح چه امکانات تفریحی وجود دارد؟ اگر به دنبال تفریحات مهیج آبی در شهر دبی هستید که نزدیک به ساحل الصفوح باشد و بتوان از طریق ساحل به آن دسترسی داشت، بهترین گزینه، پارک آبی وایلد وادی است که دقیقاً روبهروی برجالعرب قرار دارد. برای گردشگرانی که به دنبال مسیر های بکر و مهیج هستند، اسنوبورد می تواند یک ورزش فوق العاده باشد که برای انجام اسنوبورد به شکل آزاد برایتان تعبیه شده است. اسکی دبی بخشی از مرکز خرید امارات (MOE) در دبی است. در آکواریوم دبی چه چیزی در انتظار ماست ؟ بیشتر محصولات در 240 مغازه ارائه می شوند و گزینه های بسیاری برای خوردن غذا و نوشیدنی در این مرکز خرید وجود دارد. بعلاوه این اوت لت با داشتن فودکورت ها و رستوران های متنوع، گزینه های زیادی را برای صرف غذا در اختیار شما می گذارد. برای هر ۲ نفر یک ووچر تهیه میکنید. درواقع هر 20 دقیقه یک ابرا (قایق باریک) حرکت میکند که هر گردش آن نیز 20 دقیقه به طول میانجامد! بله، ساحل الصفوح در دبی طول سال باز است و میتوان در تمام فصول سال از آن لذت برد. چشماندازهایی که از ساحل الصفوح مشاهده میشود، همچون تماشای غروب آفتاب در افق آبی، بینظیر و شگفتانگیز است.

هیچ امکانات خاص یا رستورانی در این ساحل که با نامهای ساحل مخفی و ساحل کاخ سیاه نیز شناخته میشود، به چشم نمیخورد و همین موضوع، جمعیت را از این منطقه دور کرده است. زمانی که محصولات جدیدی از یک برند تولید میشود، محصولات قدیمی تر و غیر قابل فروش، طرفداران خود را از دست میدهند و به دلیل کمبود تقاضا، این محصولات به سرعت از بازار خارج میشوند. بلیت ورود معمولاً از طریق درگاه ورودی ساحل قابل تهیه است. جالب است که بدانید در طول سال، توریستان و سلبریتی های زیادی از سراسر جهان جذب پارک آبی یاس دبی می شوند و روز به روز هم بر شهرت و محبوبیت آن اضافه می شود. ساحل در طول تعطیلات آخر هفته شلوغ می شود. در نظر داشته باشید این پارک آبی در زمانهای خاصی تنها به بانوان اختصاص دارد.آفر تور لحظه آخری دبی را ببینید . این مرکز به عنوان مقصدی واقعی و نهایی برای خرده فروشی اختصاص داده شده است و می توانید با خرید از اوت لت مال دبی از تخفیف های 30 تا 90 درصدی روی اجناس استفاده کنید. برای بازدید از این ساحل باید بر اساس نیاز خود زمان درنظر بگیرید، اما 2 تا 3 ساعت زمان مناسبی برا گذراندن زمان در این ساحل است که روح خودتان را تازه کنید. علاوه بر این، برای اطمینان از ایمنی همه بازدیدکنندگان، کباب کردن و آتش زدن در هیچ یک از سواحل باز از جمله ساحل الصفوح مجاز نیست. با ساحل پاک و زیبای خود، آبهای شفاف و جذابیت فراوان، ساحل الصفوح در دبی یک بهشت ساحلی واقعی است. شاید جالب باشد بدانید که این مجموعه حاوی ۱۶ پنگوئن است.

ساحل محله الصفوح دبی بهجز این که خود به تنهایی میتواند با فراهم ساختن امکان قدم زدن روی شنها و لذت بردن از تماشای دریا، ایدهآلترین مکان برای تفریح و آرامش باشد، اما در کنار این موضوع جاذبههای گردشگری بسیاری در نزدیکی این ساحل وجود دارد که گردشگران و مسافران میتوانند پس از دیدن ساحل به آنها مراجعه نمایند. بهخصوص برای افرادی که سواحل آرامتر را به سواحل شلوغتر در این شهر ترجیح میدهند! برخی از شرکتهای اجاره خودرو در این منطقه خدمات اجاره اتومبیل را ارائه میدهند. آیا در ساحل الصفوح امکان اجاره سایر تجهیزات تفریحی مانند اتومبیل آبی وجود دارد؟ بله، در ساحل الصفوح میتوانید اتومبیل اجاره کنید. بله، در ساحل الصفوح امکان اجاره انواع تجهیزات تفریحی مانند اتومبیل آبی وجود دارد. آیا در ساحل الصفوح امکان اجاره اتومبیل وجود دارد؟ ماشین های اجاره ای: انتخاب دیگر شما در فرودگاه دبی ماشین اجارهای است. شما میتوانید از خدمات اجاره تجهیزات تفریحی محلی استفاده کنید و تجربهای هیجانانگیز را در آبهای آرام ساحل الصفوح داشته باشید. درواقع بیشتر مردم از این ساحل دوری میکنند، چون هیچ امکانات خاص یا رستورانی در این ساحل به چشم نمیخورد. اما منطقی است که در شهر شلوغی چون دبی، چنین ساحل آرامشبخشی هم وجود داشته باشد تا افراد خاص بتوانند از آرامش آن بهره بگیرند! ساحل الصفوح «Al Sufouh Beach» یکی از سواحل کشور دبی است که در میان منطقه نخل جمیرا و هتل بزرگ برجالعرب است.

این پارک از معروفترین پارک های موضوعی دبی محسوب می شود که بازدید کننده ها می توانند از انواع لوازمی که در این پارک وجود دارد مانند ترن هوایی ، بازی بولینگ ، بازی های کامپیوتری و… من 12 اسفند 1400 دبی بودم و اونجا تور لیدر برای گشت شهری و انواع تفریحات مبلغ زیادی را خواستند. تور ۴ ساعته گشت شهری و گشت شهری دبی ۸ ساعته با شام و لیدر فارسی زبان به شما این امکان را می دهد که شهر دبی امارات را به بهترین شیوه ی ممکن کاوش نمایید. اگر شما به دیره سفر میکنید و میخواهید کمی اوغات فراغتتان را هیجان انگیزتر سپری کنید، میتوانید از این موزه دیدن نمایید. آنگاه اگر به آرامش موردنظر خود در این ساحل دست یافتید، حالا میتوانید به مکانهای تفریحی نزدیک به این ساحل که معرفی شدند مراجعه نمایید. درواقع افراد میتوانند بدون محدودیت در این ساحل حضور پیدا کنند. همچنین اگر جرئتش را داشتید میتوانید به Edge Walk بروید و بر لبهی بیرونی ساختمان بدون هیچ نردهای قدم بزنید. بلکه فقط میتوان روی شنهای این ساحل قدم زد و از آرامش ساحل آن بهره گرفت. با این تفاوت که لمدادن روی ماسههای ابریشمی الصفوح کاملا رایگان است. مرکز خرید ابن بطوطه با الهام از سفرهای این جهانگرد عرب به کشورهای مختلف، از تم و عناصر فرهنگی کشورهایی که او به آنها سفر کرده، در طراحی خود بهره برده است. در سفر گاهی اوقات مسیر دست کمی از مقصد ندارد. پارسی کانادا خود را مسئول ارائه اطلاعات جامع، دقیق و درست در حوزه مهاجرت میداند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمیکند.

مسیر رسیدن به ساحل الصفوح به چه صورت است؟ اطلس یکی از بهترین طلافروشی های دبی است. اگر برای دفعات متعدد به شهر دبی سفر کنید، به احتمال زیاد زمانهایی پیش میآید که از هیاهوی بالای این شهر خسته میشود و میخواهید چند ساعتی را در آرامش بگذرانید؛ در چنین شرایطی است که رفتن به محله الصفوح دبی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اینجا خانه تفریحات بسیار هیجان انگیزی است که سفر شما را به یک روز عالی تبدیل می کند. مرکز خرید امارات همچنین دارای یک پیست اسکی سرپوشیده و پارک زمستانی و همچنین یک ایستگاه متروی ویژه خود است. پارکینگ در امتداد شنی جلوتر از ساحل در دسترس است. بهترین تفریح در ساحل الصفوح برای گردشگران، دراز کشیدن روی شنهای سفید ساحل، آفتاب گرفتن و قدم زدن در امتداد این ساحل آرام است. اگر یک گروه هستید، می توانید یک قایق شخصی با قیمت 100 درهم کرایه کنید و در امتداد خور دبی یک سفر دریایی خصوصی داشته باشید. در این منطقه یک مرکز خرید نیز وجود دارد که به آن دبی مارینا مال میگویند. ساحل الصفوح در کجای دبی قرار دارد؟ آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر آب و هزاران حیوان آبزی، یکی از بزرگترین آکواریوم های داخلی جهان و یکی از مکانهای دیدنی دبی است. مدینه جمیرا بیشتر از خرید، برای محیط مدرن خود در یک فضای سنتی است که مورد توجه گردشگران قرار میگیرد. یکی از جاذبههای مشهور و مورد توجه دبی، ساحل محله الصفوح دبی است که یکی از زیباترین سواحل آن محسوب میشود. ساحل الصفوح یکی از ساحلهای دنج و آرام دبی است که برای آرامش روح بازدیدکنندگان امکانات رفاهی در آن درنظر گرفته نشده است. اگر به دنبال ساحلی دنج و خلوت هستید که ساعت طولانی در آنجا استراحت کنید و هیچ سرو صدایی مزاحمتان نشود، ساحل اصفوح میتواند بهترین گزینه برایتان باشد.

برترین گزینه برای حل این مشکل اوت لت ها هستند. برای رفع خستگی نیز می توان از امکانات رفاهی و کافی شاپ ها و رستوران های داخل بازار مرشد بهره برد. سرسره 32 متری، ترن سواری در آب، سرسره مارپیچ برج سورچ، موجسواری در استخر موج، سفر آبی در رودخانه جوها (هیجان کمتر و آرامش بیشتر)، گرداب آب و مکان مخصوص تفریحات آبی بچهها از جمله امکانات سطح بالای این پارک هستند که افراد میتوانند از آنها لذت ببرند. پارک آبی وایلد وادی میتواند برای هر گروه افراد با تمام سلایق، تفریحات متنوعی را ارائه کند که همه بتوانند از بودن در این مکان شگفتانگیز بیشترین لذت ممکن را ببرند. اگر قصد سفر به دبی را دارید، می توانید بلیط هواپیمای دبی را از هر یک از ایرلاین های این شهر بخرید. در مرکز میدان یک فواره کوچک وجود دارد که در شب اجرای نور و موسیقی را به همه اطرافیان نشان می دهد، و همچنین یک ساختمان غیر معمول - خانه میراث (برج باد، به زبان عربی بردژیل (برجیل)) متعلق به دفتر اطلاعات DTCM. آبنمای موزیکال یکی از تفریحات مهیجی است که میتوانید ساعت ها اطراف آن از موزیک و رقص نور فواره های آن لذت ببرید. البته در این شهربازی، هر نوع بازی که فکرش را هم نمی کنید ایجاد شده است.

jumping at Legoland Dubai این مجموعه ۲۵۰ هزار مترمربع است و در آن ۲۵ نوع سرسره متفاوت وجود دارد. هر نوع محصولی از لباس، کفش، لباس ها و اجناس ورزشی گرفته، تا عطر، لوازم آرایشی، اجناس الکتریکی، ساعت، عینک آفتابی و اسباب بازی در این اوت لت عرضه می گردد. هر دوی این خطوط شما را به ایستگاه اتوبوس Dubai Mall میبرند. مهمترین اماکن اطراف ایستگاه AL JAFILIYA در خط قرمز مترو دبی، دبی فریم و پارک گاردن گلو دبی (DUBAI GARDEN GLOW) این شهر به شمار میرود. که شما با پرداخت هزینهای حدود ۱۵ تا ۲۰ درهم امارات میتوانید از تماشای خلاصهای از مهمترین جاذبههای بیش از ۷۸ کشور دیدن کنید. در ادامه به بررسی ویژگیها، امکانات تفریحی و دیگر موارد مربوط به این ساحل خواهیم پرداخت. فعالیت این پارک نیز طبق روال عادی ادامه دارد، و فاصلهگذاری اجتماعی و ضدعفونی هوشمند به طور مداوم در داخل پارک انجام میشود. از این نام تعجب نکنید، وزارت امور اجتماعی امارات، طی یک حرکت فرهنگی برای فروش صنایع دستی کشاورزان و مردم محلی کشورشان، غرفهای با این نام در قلب دهکده جهانی دبی راه اندازی کردهاند، تا باکیفیتترین و اصیلترین سوغات امارات را به دست گردشگران برسانند. برای اینکه از کیفیت طلا مطمئن شوید حتما از فروشنده ها سوال کنید، زیرا طلای آنها باید مطابق با کیفیت طلای نظارتی دولتی باشد. این ساحل ورودی ندارد و هیچ امکانات رفاهی و گردشگری در آن درنظر گرفته نشده است، پس اگر قصد بازدید از این مکان را کردید، حتما با خودرو خود بروید و تمام تجهیزاتی که برای گذراندن زمان نیاز دارید را همراه خود ببرید که نیاز به بازگشتن نباشد. پنگوئن و کویر. آیا قرار گرفتن این دو در یک قاب در تصورتان میگنجد، اگر در شهر دبی باشید حتما امکان دیدن چنین چیزی هم وجود دارد فقط کافی است سری به مجموعه آسمان دبی بزنید.

اگر خیلی اهل آفتاب گرفتن یا شنا نباشید، باشگاه تناسب اندام هتل نیز با دستگاههای ورزشی به روز، مکان مناسبی برای یک تمرین کوتاه است. ازآنجاییکه دبی شهر بزرگترینهاست، پس بزرگترین بازار طلای سرپوشیده جهان هم در دبی مال قرار گرفته است. در این مقاله، به زیبایی و جذابیت ساحل الصفوح در دبی میپردازیم و از جاذبهها، فعالیتها و همه چیزی که برای بهرهبرداری از سفر خود لازم دارید، صحبت می کنیم . از امکانات تفریحی دوبی مال میتوانیم به پیست اسکی روی یخ، آکواریوم، باغ وحش زیر آب، سینما، شهربازی و سالنهای غذاخوری اشاره کنیم. این امکانات شامل رستورانها و کافههای متنوع، بولینگ، مرکز سرگرمی فان سیتی، مرکز تفریحی اسکای زون و سینمای مدرن است. برج العرب دارای 5 استخر است که شامل 2استخر روباز و 2استخر داخلی و یک استخر کودک میباشد. اغلب اجناس موجود در این مرکز و ۲۴۰ فروشگاه آن با ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به فروش می رسند که شامل انواع لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و اجناس دیگری می شود. اما از معروفترین فروشگاههای آن میتوان به پوشاک، مبلمان، لوازم آرایشی، عطریات، جواهرات، لوازم خانگی و بسیاری دیگر اشاره کرد. چه سوالات شما در مورد خصوصیات ماهی، چه اندازه مخزن آکواریوم و لوازم داخل آن، بدون نگرانی از آنها بپرسید و مطمئن باشید که پاسخ تمام سوالات خود را خواهید گرفت.

برخی از معتبرترین برندهای دنیا در زمینه لوازم خانگی، پوشاک و قطعات الکترونیکی محصولات خود را در مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی عرضه میکنند که همین مورد، یکی از دلایل استقبال گسترده کاربران از این مرکز خرید میباشد. مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی (Dubai Festival City Mall) در نزدیکی رود کریک (Creek) قرار گرفته و چشم اندازی دیدنی و دلنشین، از این منطقه را در اختیار کاربران قرار میدهد. در دبی جاهای دیدنی زیادی وجود دارد که در سفر به این شهر نباید از دست داد؛ شهری که بسیاری از جاهایی که در دنیا دکورددار هستند را در خود جای داده و امروزه به قطب گردشگری تبدیل شده است. همچنین اشکال مختلف طراحی شده بر روی گنبد و مناره ها جذابیت و زیبائی ان را دو چندان نموده است ورودی مسجد نیز با نقاشی هایی که بر روی زمینه آبی خودنمایی می کنند آراسته شده است . برای کباب زدن و آتش روشن کردن هم میتوان روی مقاصد توریستی جنگلی به جز شهر دبی استفاده کرد. اما همین ناشناختگی میتواند دلیلی برای لذت بردن بیشتر از این ساحل است. زبان مردم موناکو از شاخه زبان لیگوری است و گویشهای اینتملی و مونگاسک در موناکو رایج است. در این پارکها سرگرمیهای بسیاری برای کودکان و بزرگسالان فراهم شده است. معماری دبی مال توسط DP ARCHITECTS انجام شده که شرکت چندملیتی سنگاپوری است. هزینه رستوران و غذا در سفر به دبی به سبک زندگی و عادات غذایی شما بستگی دارد. خود ساحل محله الصفوح دبی هیچ رستوران یا مرکز تفریحی خاصی ندارد. ساحل الصفوح «Al Sufouh Beach» یا محله الصفوح در دبی یکی از جواهرات پنهان شهر دبی است، به همین دلیل به آن «ساحل مخفی» نیز گفته میشود. در طبقه زیرزمین دبی مال در بخش متشکل از 200 فروشگاه کوچک که به سبک سوقهای سنتی عربی طراحی شدهاند، مسافران تور دبی میتوانند سوغاتیهای خاص این سرزمین، طلا و جواهرات زیبا، عطرها و فرشهای دستباف را بخرند.

دولت امارات عمدتاً از طریق بنیاد فرهنگی ابوظبی، در صدد حفظ شکل های سنتی هنر و فرهنگ است. اما گاهی تنوع زیاد فروشگاه ها ممکن است کمی گیج نماینده و خسته نماینده باشد. به احتمال زیاد شما نیز چیزهای زیادی در مورد سواحل زیبا، آسمانخراشها و امکانات تفریحی و رفاهی شهر دبی «Dubai» شنیدهاید. دلیلی اصلی آرامش این ساحل، نبود امکانات مستقیم تفریحی در این ساحل است. ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach) یکی از خلوتترین مکان های دیدنی دبی است. اگر به سراغ بازار مرشد رفته و از این بازار دیدنی و خاص بازدید کردید، می توانید به سراغ سایر جاذبه های توریستی و گردشگری دبی که در اطراف این بازار قرار گرفته اند نیز رفته و از این جاذبه های گردشگری و توریستی جذاب و خاص شهر دبی نیز دیدن کنید. به همین دلیل دارای کویرهای وسیعی است که به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور تبدیل شده اند. خارجی باشد. محمدیان اضافه کرد: آداب، رسوم و سنت های مردم بختیاری مستقر در مناطق شهری، روستایی و عشایری کوهرنگ از زیباترین، مهم ترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری در این شهرستان به شمار می رود. در بین مناطق اقامتی دبی، ساحل محله الصفوح دبی دارای یک موقعیت بسیار ایدهآل برای اقامت است. ساحل الصفوح که به آن سکرت بیچ «Secret Beach» یا دارک پالاس بیچ «Black Palace Beach» هم میگویند، با نزدیکی به تعداد زیادی رستوران، مکانهای تفریحی و مراکز خرید، چیزی بیش از یک ساحل شنی ساده است. کاربران میتوانند پس از خرید، وقت خود را در مراکز سرگرمی این مجتمع مانند قسمت مخصوص بازی کودکان و یا فودکورت های متعدد، سپری کنند. الصفوح که مجموعههای رویداد متعددی مانند کنفرانس مدینه جمیرا و مرکز رویدادها را در خود جای داده است، به همین خاطر این ساحل در تمام طول سال با جشنوارهها، نمایشها و رویدادهای متعدد، بازدید کنندگانی از سراسر جهان را جذب میکند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,028
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 35,586
  • بازدید کلی : 93,172